Siivousmanageri on siivousjärjestelyiden kokonaisvaltainen projektinjohtopalvelu. Jotta yleisö voi kohdata turvallisesti, palvelumme sisältää kaiken tämän:

1. Hygieniasuunnitelma alueittain

Kartoitamme yleisön saapumistavat tapahtumaan ja liikkumisen tapahtuma-alueella. Huomioimme siivousvaatimukset alueittain ja huolehdimme hygieniajärjestelyistä jopa juna-asemalta alkaen. 

2. Selkeät opasteet 

Suunnittelemme opasteet ohjaamaan yleisön ja myös henkilöstön käyttäytymistä. Selkeä ja ystävällinen opastus vahvistaa yleisön turvallisuutta ja tyytyväisyyttä. Positiivisesti, mutta jämptisti toteutettu opastus sitouttaa kävijät pitämään omalta osaltaan huolta siitä, että hygieniajärjestelyitä noudatetaan.

3. Oheistoimijoiden kontaktointi ja ohjeistus

Pidämme huolen, että järjestäjäorganisaation lisäksi myös kaikki tapahtuman oheistoimijat ovat tietoisia tapahtuman hygieniavaatimuksista. Otamme yhteyttä esimerkiksi ravintoloihin, anniskelutoimijoihin, myyntipisteisiin sekä valokuvaajiin, jotta nämä saavat ohjeistuksen yhtenäisiin hygieniajärjestelyihin.

4. Koulutukset ja koulutusmateriaalit

Koulutamme tapahtuman vapaaehtoiset, siivoojat ja siisteydestä huolehtivan henkilökunnan. Varmistamme, että kaikki hallitsevat tehostetun siivouksen prosessit. Toteutamme ja tarjoamme tapahtumaasi räätälöidyt koulutusmateriaalit.

5. Työnjohto ja organisointi koko tapahtuman ajan

Olemme henkilökohtaisesti paikalla koko tapahtuman ajan varmistamassa siivouksen korkeaa laatua ja huolehtimassa työn sujumisesta. Hyödynnämme työn organisointiin Kiffel Oy:n omaa applikaatiota, jonka avulla voimme laatia työvuorot ja pitää huolen, ettei yksikään tapahtuman siivouslohko jää vaille tekijää tapahtuman aikana.

6. Tarvikkeiden hankinnat ja toimitus tapahtumapaikalle

Huolehdimme asianmukaisten siivoustarvikkeiden ja -aineiden toimittamisesta tapahtumapaikalle hygieniasuunnitelman mukaisesti.

7. Viestintä ja sosiaalinen media

Teemme tapahtumajärjestäjän käyttöön valmiit somepostaukset ennakkomarkkinointiin, tapahtuman aikaiseen markkinointiin sekä jälkimarkkinointiin. Tuotamme tapahtuman aikana omiin kanaviimme somesisältöä, jota tapahtumajärjestäjä voi halutessaan jakaa eteenpäin. Puhtaus on jatkossa yksi tärkein myyntiviestisi, joka kannattaa pitää mukana kaikessa tapahtumamarkkinoinnissa alusta saakka.

8. Raportti kaikista tapahtuman vaiheista

Pidämme läpi yhteistyön lokikirjaa hygieniajärjestelyistä sekä kirjaamme ylös tapahtuman aikana hygienian kannalta tärkeät huomiot. Lokikirja on tärkeä työvälinen esimerkiksi silloin, jos tapahtuman hygieniajärjestelyistä tulee toimittaa dokumentaatiota viranomaisille.

9. Kriisiviestintäsuunnitelma mahdollisen koronalingon varalle

Jos kaikesta huolimatta tapahtumassa ilmenee korona-altistuksia, teemme etukäteen kriisiviestintäsuunnitelman käyttöösi. Se on työkalu, jolla hoidat viestinnän sujuvasti ja huolellisesti kaikille eri kohderyhmille maineesi kärsimättä.

Mitä vaadimme sinulta?

Siivousmanagerin palvelupaketti on merkittävä osa tapahtuman järjestelyitä ja markkinointia. Tästä syystä tapahtumajärjestäjän ja Siivousmanagerin on työskenneltävä rinnakkain tiiviissä yhteistyössä. Meidän on oltava vahva taistelupari, joka tekee yhdessä määrätietoista työtä turvallisen ja menestyksekkään tapahtuman eteen. Täytäthän nämä edellytykset?

  1. Tapahtumajärjestäjä on sitoutunut turvalliseen toimintaan.
  2. Budjetti riittää Siivousmanagerin palveluihin, jotta ne voidaan toteuttaa vaaditulla tarkkuudella.
  3. Sovittuja suunnitelmia noudatetaan.
  4. Siivousmanageri on mukana tapahtumajärjestelyiden kaikissa päävaiheissa.
  5. Tapahtumajärjestäjä ja Siivousmanageri tapaavat etukäteen riittävän usein ja viestivät aktiivisesti järjestelyistä.
  6. Toimimme kuin taistelupari, muuten työ ei onnistu.

Kuinka etenemme yhteistyössä?

  1. Ensitapaaminen
  2. Alkukartoituksen laatiminen
  3. Suunnitelman katselmointi ja tarjouksen esittely
  4. Ohjeistus + kontaktointi
  5. Markkinointitoimet
  6. Tapahtuman valmistelut
  7. Kick-off / koulutukset
  8. Itse tapahtuma
  9. Jälkisiivous
  10. Jälkimarkkinointi
  11. Palautekeskustelu
  12. Asiakastarinan julkaisu